Поради батькам для роботи з обдарованими учнями

1. Дитина — це не експериментальний майданчик для психолого-методичних новацій та апробації, це не іграшка і не втіха, не «помічник»на старість.

2. Даруйте дитині батьківську любов, повагу, створіть умови для розвитку, дайте можливість їй жити власним життям. Не задовольняйте власні емоції за рахунок дітей.

3. Допомагайте, але не заважайте їм самим робити свій вибір.

4. Виховуйте дитину як рівну собі, тоді вона буде відстоювати власну думку, поважати інших,буде вільною, талановитою особистістю.

5. Спілкуйтесь частіше з дітьми, намагайтеся бути в курсі їх справ, підтримуйте їх у будь-якій ситуації, пояснюйте існування різних точок зору.

6. Підтримуйте родинні стосунки, влаштовуйтесімейні свята, ігри.

7. Виховуйте дитину в гармонії з природою.

8. Дайте можливість дитині спробувати себе в різних напрямах творчої діяльності, не дозволяйте кидати розпочату справу, доки не отримаєте перших результатів, щоб зробити певні висновки.

9. Спонукайте до праці, примушуйте виконувати певну роботу, навіть інколи за рахунок свого часу.

10. Радійте успіхам ваших дітей.

11. Виражайте свою любов до дітей так, щоб вони її відчули.

12. Пам'ятайте, що любов — це і турбота про інших.

13. Пам'ятайте, що проблеми дитини — це проблеми батьків і починати щось змінювати треба спочатку з себе.

Поради батькам, які бажають розвивати здібності своїх дітей

1. Не стримуйте розкриття потенціальних можли­востей психіки.

2. Уникайте однобокості в навчанні та вихо­ванні.

3. Не позбавляйте дитину ігор, забав, казок, створювати умови для виходу дитячої енергії, рухомості, емоційності.

4. Допомагайте дитині в задоволенні основних людських потреб (почуття безпеки, кохання, поваги до себе та оточуючих), оскільки людина, енергія якої прихована загальними проблемами, найменш спроможна досягти висот самовира­ження.

5. Залишайте дитину на самоті й дозволяйте за­йматися своїми справами. Пам'ятайте: якщо ви хочете своїй дитині добра, навчіть її обходи­тись без вад.

6. Підтримуйте здібності дитини до творчості й проявляйте співчуття до невдач. Уникайте незадовільної оцінки творчих спроб дитини.

7. Будьте терплячими до ідей, поважайте допитливість, питания дитини. Відповідайте на всі запитання, навіть якщо вони, на ваш погляд, виходять за межі дозволеного.

8. Навчати слід не тому, що може сама дитина, а тому, що вона опановує за допомогою дорос­лого.

організація спільної діяльності

І. СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВИХ УМОВ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПАРТНЕРСТВА І КОРИСНОЇ

СПІВПРАЦІ ПЕДАГОГІВ, ВИХОВАНЦІВ ТА ЇХНІХ РОДИН ЯК РІВНОПРАВНИХ СУБ’ЄКТІВ

НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ.

З цією метою п р о в е с т и :

„Здобутки. Проблеми. Перспективи.” - години відвертої розмови з батьками в гуртках ;

січень-лютий 2013 року

керівники гуртків

уроки творчості для батьків в школі ранньої творчої орієнтації дошкільнят „Пізнай себе” ;

березень 2013 року , травень 2013 року

керівники гуртків

тест – анкети для батьків : „Перевіримо, які ми батьки”, „Пізнай себе” ;

другий семестр

керівники гуртків

тести : „Не проґавте вундеркінда”, „Чи допомагаєте ви своїй дитині стати обдарованою дитиною”;

другий семестр

керівники гуртків

творчі звіти вихованців перед батьками, громадськістю (за окремим планом) ;

травень2013 року

дирекція, керівники гуртків

традиційне родинне свято завершення навчального року „Прощальна мелодія року” .

травень 2013 року

дирекція, рада НЦДЮТ

ІІ. ПРОПАГАНДА РОБОТИ НОВОВОЛИНСЬКОГО ЦЕНТРУ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ЧЕРЕЗ БАТЬКІВ ТА ГРОМАДСЬКІСТЬ

2.1. Презентація творчих колективів НЦДЮТ під час проведення :

· розіграшу КБ „Приватбанк” ;

· дня вчителя ;

· дня Збройних Сил України ;

· дня прикордонника ;

· дня молоді ;

· дня міста ;

· дня шахтаря. протягом року

дирекція, керівники гуртків

2.2. Участь вихованців та педагогічних працівників установи в міських заходах, організаторами яких є: музей історії міста, філія Союзу Українок, товариство Просвіта, міський клуб інвалідів, Палац культури тощо .

за окремим планом

дирекція, керівники гуртків

2.3. Реалізація основних завдань позашкільної освіти через спільну роботу із засобами масової інформації : редакцією газет „Наше місто”, „Місто вечірнє”, міським радіомовленням, телебаченням.

упродовж року

дирекція

ІІІ. ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ БАТЬКІВ, ОРГАНІЗАЦІЯ СПІЛЬНОЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

3.1. Поповнити банк даних про сім’ї, які потребують особливої уваги.

Січень 2013 року

керівники гуртків

3.2. Продовжити роботу постійно діючого консультативного пункту для батьків із питань сімейного виховання :

- проводити групові та індивідуальні консультації для молодих батьків ;

- надавати необхідну допомогу у вихованні дітей із багатодітних, неповних та неблагополучних сімей.

протягом року

Кравцова Л.А., Пензовська М.В.Височанська Л.О.


3.3. Продовжити роботу семінару-практикуму для молодих батьків школи ранньої творчої орієнтації „Пізнай себе”.

протягом року

Пензовська М.В.

3.4. Поповнювати методичний куточок „Вам , батьки” інформаційними матеріалами, фотоматеріалами, журнальними та газетними статтями із питань сімейно-родинного виховання.

протягом року

Кравцова Л.А.,Височанська Л.О.

3.5. Залучати батьків до спільних форм дозвілля через сімейний клуб „Затишок” з метою піднесення їх авторитету серед власних дітей та референтної групи їхніх однолітків, реалізації потреби в утвердженні їхнього соціального статусу (за окремим планом).

протягом року

Кравцова Л.А.

3.6. Пропагувати кращий досвід виховання дітей у сім’ї.

постійно

керівники гуртків


Кiлькiсть переглядiв: 713

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.